14 Mayıs 2013 Salı

Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması




Pes 2013 Spor Toto Süper Lig yaması ile sizlerleyiz.

Bu yamada eklenen özellikler şu şekilde;

  • Oyuncuların yaş,boy gibi özellikleri tamamlanmıştır.
  • Spor toto süper lig takımları ve oyuncuları tamamlanmıştır.
  • Takımların logoları eklenmiştir.
  • Oyuncu yüzleri gerçeğe yakın şekildedir.
Yama Nereye Atılır >

İndirdiğiniz dosyayı Windows 7 'de Belgeler'in içine atıp tüm uyarılara evet demeniz yeterli.
Windows Xp 'de Belgelerim'in içine atıp tüm uyarılara evet demeniz yeterlidir.

AÇIKLAMA > Öncelikle Merhaba. Bi konuya açıklık getirmek istiyorum. Pes 2013 Spor Toto Süper Lig Yaması çalışmıyor diyen arkadaşlar var. Bizzat kendim kaç kere denedim yama çalışıyor ve çalışan arkadaşlarda var. Bazıları yamayı attıktan sonra hatalar alıyormuş. Böyle hatalar vermesi normal yamayı atmadan önce yedeğini alıp yamayı atınız. Aldığınız hataların çözümü internette bulunuz. KISACASI KENDİM DENEDİM YAMA ÇALIŞMAKTADIR.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder